niedziela, 9 maja 2010

Czas na powitanie

Witam wszystkich serdecznie na moim blogu poświęconym małej, krwiożerczej bestyjce-Bobiemu.

Nazywam się Izabela, mam 18 lat i jestem właścicielką małej, rudej kuleczki. Od zawsze fascynował mnie świat czworonożnych istot. Jako małe dziecko zapragnęłam zostać weterynarzem. Teraz spełniam to marzenie, ucząc się w technikum weterynaryjnym. Później oczywiście wybieram się na studia w tym kierunku. Zafascynował mnie świat kynologi. Uwielbiam jeździć na wystawy psów i je fotografować. Robienie zdjęć to następna moja pasja. Jak na razie mam słaby sprzęt, ale zbieram na profesjonalny aparat. Staram się również pomagać bezdomnym zwierzętom. Propaguję akcję sterylizacji bezdomnych zwierząt oraz rasowy=rodowodowy. Bezdomniaki wspomagam finansowo.


Czas na przestawienie głównego bohatera tego blogu. Jest to mały kundelek z obciętym ogonkiem o imieniu Bobi. Urodził  się on 30/06.2001r. Jest on wielkim indywidualistą zapatrzonym w człowieka. Nie lubi zbytnio zabaw z innymi psami, woli zabawy z  człowiekiem. Bardzo lubi pływać oraz bawić się wszelkiego rodzaju zabawkami.Bobik uwielbia podróżować samochodem. Na widok kluczyków szaleje z radości. Umie on parę komend.  Mam nadzieję, że już niedługo dołączy do niego kompan do zabaw i spacerowania.

Pozdrawiamy wszystkich serdecznie i zachęcamy do częstego odwiedzania, Iza oraz Bobi :)

4 komentarze:

  1. To co wymania linkow? :D
    http://dirdib.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. aa i zmien sobie link do Twojego forum bo nie dziala.. fora.pl tojest a nie forum.pl

    A co do dogo to ja wroce tam tylko to jeszcze 19 dni :( mam dosc zachowania dziewczyn na moim forum

    OdpowiedzUsuń
  3. Już poprawiam, nawet uwagi na to nie zwróciłam.

    OdpowiedzUsuń